- Helgen är slut i kväll!!! :( ♥

Helluh jag skriver inte så mycket i min blogg nu men jag ska, ni kan kolla varannan dag för jag kommer få min data för mej själv jag och pappa ska dela på min data på jag får dta med pappa på jul typ för jonathan ska få en ny data men i dag är det bara att varaa hemma och slappa städa lite sa men ändå skönt bara inte att gå i skolan sen blev jag så jvla sur på erik i idol för att han vann calle skulle vunnit han äger fan alla men 80% är fjårtisar som röstar på erik.
sen ska vi flytta ner frysen i källaren vi har den ute i vita huset men vi ska ta ner den i källaren men inte nju för pappa är i kyrkan jag skulle det i kväll  för vi har lucia med midising men orkar inte har ont i magen och  ont i benet och armen men kan ändå göra något orkar bara inte stå i kyrkan fast jag kan försöka blogga så mycket jag kan ha det så bra en söndag dag och kväll pussokram <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0