- pynta julgran i morgon! :)♥

Hellun!
Här sitter jag vibeas data rätt kul , men i dag har jag inte gjort så mycket bara sett på tv och guds tre flickor det är jätte bra tycker jag för nu ska jag börja kolla på det varje vecka men hur har ni haft det? Jag har en sak att säga att ,mamma ska fira jul vi oss för förut så skulle hon inte det men nu skall hon sen att jag kommer få min data helt för mej själv pappa ska ha min data så jag kommer ha min för mej själv så nu kan jag göra vad jag vill. datan ska stå  i hallen uppe fast jag får den för mej själv på julafton men hej då pussokram ska gå pappa kom hem :D

Kommentarer
Postat av: Linda

va bra:D

2009-12-22 @ 16:16:46
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

SV: joodå, idag är allt bra med mig! :) hoppas det är lika bra med dig med?:)

2009-12-23 @ 15:20:00
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0