- Så bra bilder ♥

Helluh! :)
jaha nu har jag just lagt in bilder på datan som ja ska lägga in nu på bloggen och det rä ju så att jag har köpt jonathans kamera så nu kommer jag ha bilder men snart är det jö jul så då vill jag veta vad ni önskar er så säg vad ni önskar er
MIN ÖNSKELISTA
- mobil
- väska
- mössa
- fluffiga jeans

det var typ allt men i morgon blir det skol avsluting så då ska vi sjunga sen har vi jö lov skönt som F*N.
Men här kommer alla bilderna. Hej då Pussokram

Foto av: Fanny ( JAG )


Foto av: fanny (JAG)
ljustake av moa Björklund


Foto Av : fanny (JAG)


Foto av Fanny (JAG)

Kommentarer
Postat av: eekkaa

Jätte fina bilder...:)

2009-12-19 @ 17:51:10
URL: http://eekkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0