god middag ♥

Helluh! :D
Jag har blivit jätte glad på alla ni som har kommenterat min blogg. Jag blir så upprörd. Jag blir upprörd bara jag ser en kommentar nästan. Hoppas ni förstår att det betyder så mycket för mej. <3
Men just nu så är jag med Moa. som sakt jag och moa har jö bara suttit vid datan. tråkigt men ändå kul vad ska man annars göra när det regnar ute? Sen ni kanske inte visste att jag ska kanske få en kattunge för våran katt är på smällen. xD Har ni något bra förslag på vad den ska heta om det blir en tjej ?
Jag har förslag på:
Merella ?
kizzy?
Mirella?
kenza?
Foki?
Mozzy?
Mimmi?
Vad tycker ni ?
ni får komma med förslag med namn.
Men ska gå Hej då pussokram :D


Detta är Angelicas katt som är 2 år

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Vad härligt! Men just de, du är syster till Beatrice va =)?

2009-12-28 @ 12:21:22
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: jennifer

Orka härma foki, kenza, kissy

2010-01-02 @ 14:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0