Glad alla hjärtan dag :) <3 Nu kom du äntligen hem <3

Hellu!
Nu sitter jag som vanligt i sängen och bloggar lite och msn och lite facebook :)
men idag har jag inte skrivit bara för det har varit min kille ar kommit hem från spanien och då blev jag såklart glad fan vad han kan vara snäll mot mej aja men i dag skrev jag inte för jag har varit ute typ i en och en halv timme för jag var ute och bygde en liten koja men min bror och det blev bra vi har lite ljus och lite filtar och såklar har vi hjort en varsin stol av snö :)
hade kul iaf och sen att i morgon kankse jag skriver på morgonen måste jag hinna men sen nu måste jag packa til idrotten tills i morgon sen har ni haft det bra på alla hjärtans dag ?
jag har haft lite vi var lite med anglelica och så och på fredag ska jag ochmin familj bada eller dom flesta. 
Men ska vell pack nu :)
hej då pussokram :)

bara en gammal bild jag gillar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0