Har just vaknat :)

Helluh!
nu har jag just vaknat och ska snart gå upp ocg packa till moa min sötnos, jaha har ni sovit gott?
Det har jag gjort i morse så kom min katt magnum och la sig i min säng det har han aldrig gjort på mej så jag myste lite sen gick han :)
Sen har ni märkt att det har blivit jätte ljust vid typ 10 för pappa gick typ och la sig då och jag låg vaken men det var jätte ljust :)m Sen nu börjar det rengna så det börjar gå bort massa snö yyyeeeeeessss, Jag har hatar snö :P gör ni det ?
Men nu ska jag vell gå ner lite :) pussorkam ses sen :)

Kommentarer
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Jag hatar också snö då! ;p

2010-02-27 @ 09:17:34
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0