Planering för min vecka och lite till :)

Helluh!
nu sitter jag hemma och äter lite godis har typ hur mycket godis som helst sen i dag så har det inte varit så spec i skolan bara tråkigt typ sen i går tog jag lite vatten bilder blev så himla nörd så jag ni kommer att få se den sen.



Ja sen från om me nu så vill jag säga hur lördag söndag måndag tisdag onsdag torstag och fredag ser ut
Lördag  6 feb: Inget vara hemma och softa
söndag 7 feb : Kanske åka och bada ?
Måndag 8 feb : Friluftdag eller vad det heter. vi ska typ åka skriskor bada och åka i hemse backen :D och sen idrotts fritids
tisdag 9 feb : vene ?
onsdag 10 feb: vene ?
torsdag 11 feb :  midising :D
fredag 12 feb : vene riktigt änn :) ?


Så ser min vecka där på men ses sen i bloggen pussokram







Kommentarer
Postat av: N e d a

Hej :] har du fixat din blogg ?

2010-02-05 @ 21:21:07
URL: http://needaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0