Ska snart sova skit trött :P

Helluh!
nu sitter jag och inte hgör något utan jag bara sitter vid datan och lyssnar på musik men i kväll ska jag sova tidigt för ska upp så nu ska jag vell kolla lite på datan och så sen så att nyss så var vi och kollade på en lägenhet som vi ska flytta till men på vägen hem hände det något det var att vi mötte en lastbil och vi hade just kört förbi en mötesplats och då kom han så vi körde ner lite i diket men klarade oss men han hjälpte oss upp men om vi inte skulle kört ner i diket så skulle vi krockat :( men vi klarade oss :P som tur var men nu känns allt leskigt fattar inte varför för vi ska flytta dit rober som dog bodde men dom flyttade när han dog:P men nu lämnar vi det :D men har n haft det bra i dag :P ? pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0