Åka pulka kanske :D

Helluh!
JAg sitter här och väntar på att vi ska  hitta min kamera kanske hittar den snart men vem vet. i dag ska jag kanske åka pulka med emelie levander i havdhem vi vet inte riktigt än. har ni gjort något i dag då som har varit roligt. men shit kameran låg under soff kuddarna. men då var det klart med det då kan vi fortsätta att ha kul med kameran ta roliga bilder jag kanske lägger upp lite senare vi får se. men i dag har jag haft det bra hoppas ni också har haft det bra. sen är det en sak att jag har lovat och lovat och lovat att jag ska börja blogga men det blir nästan inte så får nästan inga kommentarer får kanske tre om dan vill ha mer men det blir inte mer kommentarer men har jag sakt att det är sant att vi ska flytta det kanske jag inte sakt men ska flytta till rone. ska bli kul.


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Jaa, det är dem =).

2010-01-10 @ 14:44:20
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: torin

Åh vet du jag är typ den enda som inte har åkt pulka den här vintern ! :( <3

2010-01-10 @ 20:16:02
URL: http://kklicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0