Bowling i kväll blev det :D vann en serie av tre med min bror :D

Helluh!
Det här blir det sista inlägget tror jag för i kväll men jag ska först berätta om  min dag i dag för vi var och bowlade i kväll det var lite sent att säga men jag spelade mot jonatjan han vann första jag vann andra och han vann tredje så det var litre matchs men jag ramlade en gång det var så pip pinsamt men sen åkte vi hem åt mat sen gjorde vi inge mer spec snart är det bara sängen ska upp i mrogonb har packat men ska göra massa saker i morgn så det är bara at sova en hel natt eller nästan hela natte men ni ska sova gott iaf men ska gå kanske kanske kanske det blir ett natt inlägg vene om jag hinner för ska se film kanske kanske kanske kanske det blir två kanske inte ska sova ennu kanske vid tolv så då blir det blogg och facebook i kväll pussokram :D

Kommentarer
Postat av: torin

sv: haha nu skrev du rätt iaf ;D

haft en bra helf ? <3

2010-02-01 @ 10:32:28
URL: http://kklicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0