Gott med mat :)

Hej
Gott i gotti vi åt precis  makaroner och köttbullar och nu packar moa sin väska som hon ska ha i kväll vi ska sova hos mig fast nu är vi vid henne och sen cycklar vi typ vid halvfyra och sen ska vi till affären och sen hem sen vet jag inte vad vi ska göra och sen vi 10 i morgon ska moa typ hem så då vet jag ej vad jag ska göra sen så håller vi på med att få tag i våran andra kompis Aina hon kanske ska sova med oss.
Men nu ska jag ta och avsluta detta med en bild :)


Foto: Moa björklund

Kommentarer
Postat av: LIENE

mm den där maten kan jag faktiskt gilla ibland! Fast än jag inte är fan av köttbullar=)

2010-06-20 @ 09:42:56
URL: http://finestlight.se/liene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0