Om festen

Hej!
jag kom hem för ett långt tag sen men hade saker att göra innan jag skulle göra detta. At skriva om festen i gårkväll.


Så först så kom vi dit då så börja dom köra dansstop en lek jag var inte med sen gick det fritt sen lekte vi lite till jag var med lite sedan dansade jag som att jag var full. :P Men jag har en jätte bra bild på mig när jag dansar och den får ni se sen men iaf sen efter ett tag så gick det slut mellan mig och en annan kille säger inge namn och sen så var det bråk mellan mig och några sen så blev jag kompis med en men en annan är jag ännu skit sur på och det säger jag heller inge namn. Men sen var det vell slut och vi åkte hem jag skulle jo sova hos moa och vi satt lite och pusslade och lite så sen gick vi och la oss.


Och i dag så har jag varit med moa håller på med min header. men vi var och tog kort och lite så åt glass och sen pussla vi i gen det är kul men nu ska jag fixa min header. :)
pussokram♥


Jag dansar står inte still
Modell: Jag
fotograf: Ebba Nygren.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Sötaste bilden:D

2010-06-18 @ 23:11:56
URL: http://finestlight.se/liene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0