Sover hos Moa i natt. ♥

Hej ♥
Nu så är det bloggen som gäller jag vill bara blogga men ja att nu är jag med moa men hon har jö bloggpaus men men kolla hennes blogg ändå och följa den gjärna.
Och sen så nu när jag inte bloggade så flyttade vi så vi har flyttat klart eller vi sover där men vi har inte flyttat källaren men det hinner vi och sen så i morse så lämnade vi en kattunge det heter chippen och han var jätte söt men som tur var så fick min bror den så jag kan hälsa på den i bland och det finns en historia om hur vi fick katten men får ej säga men vi får snart kattungar för våran katt väntar barn kan man säga. Men sen så vet jag inte om vi ska spra alla eller sälja alla förutom en och behålla den men men nu så ska jag se lite på datorn och hopas att jag skriver ofta :)

Men ses snart i gen ♥ 

KAN INTE LADDA UPP BILD NÄR JAG ÄR HOS MOA MEN FÅR SE EN BILD HEMMA <3

Kommentarer
Postat av: N I L M A

hoppas ni får en bra kväll då!

2010-05-18 @ 20:36:02
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0