Som mitt liv är nu, så kan det inte va....

Bild: en sida.
Hej♥
Bryr mig inte om bildderna, som sakt jag bloggar inte för att jag tycker det inte är någon ide som jag har akt ett par gånger. Men jag är just nu med moa och vi har inte så kul då men vi hittar på något, Jag hatar bara skolan som sakt vi sitte och gör nationella proven i onödan vi ska ientligen inte ha det fören i 6:an men jag skiter i proven jag sitter bara där vår fröken blir lite sur men och,
jag bryr mig inte som sakt. Men jag Moa, Mathilda & Emelie
håller på att göra en bok som jag skulle vilja lägga ut på bloggen men som sakt så ligger
erbetet i skolan och det är kanske kan vara så att jag kan lägga upp det i skolan. Men i dag så är det
1 APRIL den lurigaste dagen någonsin det första jag lurade var min bror att han hade fem minuter
på sig att klä på sig innan skollan fast han hade min men sak äta bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0