gotska sandön.


Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )


i morgon ska vi på klassresa på sandön vi ska samlas i rone hemma hos lucas och sen åker vi till fåresund typ och där ifrån åker vi en tre timmars båt till saandön fast det heter gotska sandön men äsch! vi ska typ sova i stuga eller vad vi ska göra, jag kommer att ta med mig kamera som jag inte gillar så mycket men ändå, vi ska typ snart sova, men jag kommer lixom inte kunna det eftersom jag är inte trött.

jag kommer nu inte skriva på ungefär 4 dagar så kommer sakna bloggen men det funkar nog. vi kommer hem på fredag men hur dags det vet jag inte, men aja nu ska jag typ kolla facebook och allt möjligt kanske se på film med moa så ni vet ska vi sova över.  godnatt

har ni varit på någon resa i sommar ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0