you can not take my heart ♥


Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )


asså seriöst kan du sluta med det där jag blir så irriterad när du ska ljuga för mig, och att du ska lixom sitta och säga saker som inte är sant, du är bara en sådan falsk person  och det ska du fan ta in i gjärnan...
jaaa, i dag ska vi på klassera och vi ska typ inte dra kanske två timmar typ så jag hinner vara här på bloggen och det vill jag. jag har ju sovit här vid moa och jag har väärldens bäästa pappa som kommer med min packnig.

jag ska nu ta och sminka mig, iaf nu KANSKE detta är sista inlägget innan jag åker så önska mig lucka till. båten man åker aja nu ska jag se att allt är mer..


eran morgon ? ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0