I want to live for you ♥






bild: kaphal, h&m


åska? det är läskigt det blixtrar också men datan fixar allt. jag vill ha dom här kläderna men just nu är jag kanske pank för jag håller på att spara till en systenkamera som jag snart är framme till, jag vill ha både och men det kan jag inet för jag har för lite pengar. i morgon så vet jag inet vad jag ska göra va med jennifer på hemse eller plocka ved så jag har råd med systemkameran för jag vill så gjärna ha den.

veckan som är kommer nog bli jobbig jag vet inte vad jag ska göra jag har alltid fullt upp jag vill bara mysa med kompisar och umgås. aja nu blir det vell att  göra något roligt med jenniifer ♥

skall ni redan sova? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0