Grattis mamma!! ♥

Tja tja!
ja ja jag skrev inte när jag kom hem men det spelar ingen roll för nu har jag ej lust att tänka på det men min mamma fyller år så jag vill  bara gratta henne jag bara älskar henne. ja men i sommar ska vi ju på resa med klassen då kanske mamma och pappa ska följa med jag har varit där förut men det är kul. ja nu ska jag sova så jag skriver i morgon efter jag har duscat men jaja bye ska nog dra nu men först ska jag bara säga att jag länktar till i morgon ja ni vet disco ska bli kul tror jag kanske hittar mitt livs kärlek vem vet♥
puss&kram
Så söt GRATTIS STORT!! ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

vad har du för dig?:) kram

2011-01-20 @ 22:25:51
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0