JULMUST MM.


Bild: Google



Hej!
Nu sitter jag i beas rum och ser på svenska hollywoodfruar. Och så vill jag säga en sak du kanske inte ser detta men jag älskar dig, vi bråkar hela tiden vi bråkade i dag och jag vill va din vän med vene om det funkar. det verkar som du ochså vill va min vän. Men jag gillar dig jätte mycket.

Ja jag skriver inte så ofta men det ska jag ändra på och skriva oftare. Men nu kan jag skriva om vad jag ska göra i kväll. JAg ska Dricka julmust och äta choklad och holla på med pårlplattor. JA det blir vell kul och sen blogga i mellan :) Men nu ska jag fortsätta att se på svenska hollywoodfruar.

puss&kram


Kommentarer
Postat av: marina

sv: tack så mycket :)

2011-01-02 @ 20:31:34
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0