Nu börjar jag! :]



Foto: Moa Björklund.
Modell: Fanny jakobsson. (JAG)
Kamera: Samsung
Bild från förra året.

Hejhej!
Nu var det ett tag sen  jag skrev här i bloggen. Men jag tänkte faktiskt börja blogga nu. Hoppas ni tycker det kommer bli kul. Som sakt nu har ju det vart jul nyår och allt möjligt och jag kan vell börja berätta om min julafton. :)

Julafton!!!!
Julafton var jätte kul det var så att först åkte vi till stan och firade vi åt mat och allt möjligt som man gör på julen jag lekte med barnen. Dom vuxna dom prata, sen på kvällen så kom ju tomten alla dom små satt och sa till dom mindre att tomten inte fanns:p  seriöst det var jätte kul att fira i stan, ja där vi fira bor minn halvsyster dom bor i iaf nära visby/stan. J ja sen åkte ma typ hem vid sex för att vi hade inget att göra där mer. Men det var min Julafton.


Nyår!!!!
Jo först kom vi in till stan till min bror och hans tjej Kristina. firade ej s stort där men vi kom vid två och åkte vid fem. DOm skulle ha kompisar då ville dom säkert inte ha oss där:P Så då satt jag och tjatade på pappa att vi kunde åka till ann-sofie mi halvsyster. då blev det ett ja., så vi åkte dit och hade jätte kul typ som att jag var ju tvungen att göra någonting än att sitta och prata. så jag lekte lite med barnen, kuregömma & tagen. Det var veldigt kul och så sen var det vell dags för raketer så då gick alla ut förutom dom minsta och några vuxna dom tittta i fönstret. SEn var det ju ettt j******vla väder. Men vi åkte med en gång så vi var typ hemma vid tre vi stanade liten stund men sen var det hem och SOVA. :P


Det var min julafton och min nyår. Som sakt det var väldigt kul, Sen är Moa här ch sitter med sin nya mobil den är rosa. och vad ska man säga att det är jätte kul att börja blogga i gen....

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0