Städning!


Foto: Jag.
Kamera: Datan


Hej! alla.
Nu är jag helt utmattad, Jag och Moa ha städat sen typ i morse eller vid 12.00 typ. tills nu som hon åkte hem. Men vi valde det själva att vi skulle städa. Då blev det så men nu ska jag vell göra något som inte är städning. iaf en sak som jag ej har sakt att i måndags så tog jag hål i örat. Först gjorde det lite ont men i andra gjorde inget ont. Så det gick jätte bra. och nu ska jag ha i det i 5-6 veckor. Och sen så när Moa åkte hem nyss så kom pappa hem och hade sjussit en kille till hemse och sen så gav pappa mig tre lakrisal och massa en kronor från det där killen han bor under oss. ajuste nu måste jag ju göra en sak som jag glömde :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Moa

Spara några lakrisal till mig, (a)

2011-01-02 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0