Trött eller pigg?


Bild : google :S


Hej!
Bla bla jag fattar inget vad dom pratar på tv men undra varför jag ser det då men det finns inget annat. juste nu har jag varit i duschen så man kan va fräch när man ska sova men i dag är ju det den 3 jan Men för mig är det inte det förren jag har sovit så det kommer ta ett tag för jag ska va vaken ett atg så vi har ett svar på om jag är pigg eller trött ja det blir ju pigg. ja nu ska jag vell sätta på mig natt-linne för att jag orkar inte klä på mig kloka kläder så det blir natt-linne. Sen kanske man ska ta en natt macka sen vet jag ej vad man ska göra men jag hittar på något. Men ni som ska sova god natt på er!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0