Tv? Eller vad ska jag göra ?


Foto: Fotograf?

Hej!
Nu sitter jag i soffan och pratar med Melinda och sitter på habbo :S vad ska man göra då. plus att jag ser på tv. Men iaf i morgon så vet jag inget jag ska göra... :( Kan man typ inte bo i stan där kan man göra mycket. Men jag mår bra i rone. hhahahhahah min katt är ju knäpp den sprang in i min vägg snacka om vad man kan skratta. MEn nu ska jag vell sitta och se på tv och gosa med min katt hoppas ni har det bra. :)
vad gör ni just i kväll ?
puss&kram

Kommentarer
Postat av: marina

sv: jag tittar på film med min pojke :)

2011-01-02 @ 22:28:09
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Moa

Du hade ju bara skrivit ett? <3 Iaf vad jag kan se med mobilen, :d

2011-01-02 @ 22:29:16
Postat av: Moa

Förresten ska jag börja blogga imorgon, :) fast kommer bara lägga upp bilder, :P kolla din mobil också, det är ett MÅSTE!

2011-01-02 @ 22:31:01
Postat av: en p¨å habbo

vad heter du på habbo???

2011-01-03 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0