Hemma hos Melinda


Modell: Melinda



Hej!
Kolla kolla nu sitter jag hemma hos Melinda och vi alla asså jag, Felix och Melinda. vi sitter typ vi habbo men jag blogga. Jag har ju inte skrivit på hela dan men det var att i går så sa Beatrice min syster att vi skulle baka bröd eller något då tänkte jag att då kan jag vakna tidigt men jag vaknade vid kvart i tolv. så jag gick upp och titta i köket och då så satt beeatrice där och åt då tog jag och melinda ett bröd. Jag tyckte det var sådär gott men jag har alldrig vart ör något sådant. men den så börja jag klä på mig för bea skulle ta kort på mig hon tog inga många men det går ändå. ja sen skulle Melinda hem då så fick jag följa med så nu sitter jag hemma  hos dom. men jag lovar nu verkligen jag skriver snart i gen.♥

Kommentarer
Postat av: Mli

Tack o tack :)

2011-01-04 @ 17:37:51
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0