Jag älskar dej, det måste du förstå. ♥


Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )

Sommarlov för länge stan men jag har bara lust att säga det, jag är just nu med Moa Sandström, Felicia Forsling, Jennifer Rosengrén och jag vi ser just nu på ewa och adam på film och i morgon ska jag typ i närheten av stan till min syster som fyllde år för några dagar sedan och då ska jag dit men jag vill också va på hemsedagen men vene om jag hinner.


Frida lorin ♥ ja vi bråkar nu men snälla jag vill inte  bråka och jag vill inget illa jag vet inte varför du är ledsen men jag kan sluta vara hennes vän eller något jag vill inte förlora diiiiig. aja nu ska jag och felicia skaffa en blogg tsm och ni får veta sen vad de heeter jag kommer blogga här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0