livet mot hemse ♥




Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )

Ja nu har jag mycket i i mitt liv jag har varit på kalar min syster har varit möhippa och det var veldigt kul och sen så i föriigår så badade våran hund tillomed jag och sen plocka vi lit smultron, gottt.♥ sen var klockan mycket vi hann int åka hem och laga mat så vi åt på fiket i bursvik ioch jag tog en taco tallrik, velldigt gott det med. snart ska jag åka eller cykla till hemse. se om det finns något kul att göra där?

JAG HITTAR INTE MIN MOBIL.....  om ni sma få tag i mig så får ni göra det genom facebook. och nu vill jag göra något är jätte pigg så vet inet vad men då får jag vell cykla upp till hemse :)
puss&kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0