min syster ska GIFTA sig, gratta gratta ♥


Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )

ja nu har jag entligen fått i gång bilden det var ju så att jag ska på min syster bröllop, det är dom på bilden hennes kille heter daniel. jag ´ska snart börja fixa mitt hår mned blommor i men först ska jag duscha och sen vi ett kanske ska typ melinda börja cykla hem skit tråkigt. men lixom jag kommer ha skit kul just nu så att jag kan ha ett fint leende och jag kommer börja gråta i dag på deras bröllop jag älskar detta.

i kväll medans jag har kul ska jag ta och ta kort lit på dom vi ska säkert ha någon stor fest. så att vi ska nog ha skit kul, jag vill ta med mig datan och blogga men det känns lit dummt på ett bröllop så ni får vänta här hemma tills jag kommer hem vene om det är typ vid 1 på natten så skriver jag inet ett inlägg men annars om jag har lust.

vad ska ni göra för något kul i dag då ? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0