mycket som hänt men som inte skrives här ? ♥


Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )

jag och min lillebror på bilden, ja men nu är det morgon så då sägr jag GODMORGON. jag ska i dag va med jennifer och sen ska jag vell ta kort med jennifer och sen vet i fan vad vi ska göra det är mycket på shemat så att bloggen får inte stå i vägen mn jag har det ändå bara hoppas ni har det, sommarlover äger det har varit så himla kul med sommar,

jag vill också säga att jag har fyllt år 12 år det visste ni kanske inte men jag har inete fått så mycket så inga bilder orkar inte, jag hade fest med mina kompisar eller kalas eller vad man nu kallar det. vi hade mycket vatten krig och sånt så det var vell okej. jag har i dag vart och köpt en frida och solo tidning as kul. men nu ska jag ta och börja dagen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0