sommaren är bara underbar. :*


Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )

jaha, nu var det dags att börja skriva som sakt sommaren har varit underbar. man har badad ätit glass och allt möjligt, jag har varit på nicklodeon dagen, skit kul och sen i går så fyllde jag år 12 år, as kul jag fick inte så myckt mest pengar, precis vad jag behöver. nu umgås jag med underbara jennifer rosengrén. det är det att jag vill ha mer glass så kanske cykla upp till hemse dt är det värt, jag tycker att ni ska ha en underbar sommar md eran glass ocg alla vänner familj och allt.


jag träffa min underbara syster i går och det var underbart, i kväll så ska jag bara plocka ved med pappa så får jag 600till och då så hr jag över 1000 kronor. men nu ska jag ska nu kolla facebook och lite så, så vi ses senar. :*

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0