mamma och barnen i dag.


foto: fanny jakobsson
kamera: mammas nikon


jag trodde vi skulle plocka jordgubbar i dag vid kebbe men dt blev inte så men jag ska iaf cykla till hemse till min mamma och va med mina småsyskon och lite så. jag ska på bröllop i morgon min syster ska gifta sig min halv syster jessica, det ska bli kul så det kommer vell någon bild i morgon. jag ska nu äta frukost och sen ska jag nog upp hit och fixa lite.

jag vill så gjärna vara med melinda men jag får säkert inte för jag ska på bröllop i morgon. men nu ska jag ladda ner lite musik. och jonathan sitter och lyssnar på hög musik så typ hela världen hör. men vi hörs lite senare kommentera gjärna nåhot kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0