JESSICA HJORTER & DANIEL HJORTER, JUST MARRIED







Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )



asså i går var det fest till kl 12 och då åkte vi hem för brudparet skulle ändå snart gå, men asså det var suveränt, jag hade kul alla hade kul. sen så var dom så gulliga att man fick tårar, jag tog lite kort med bea min syster sen var jag lite med dom här två barnen som var på första bilder ena i mörkt hår är jag moster åt. ja sen så fanns det en jätte fin tårta och den har jag kort på men det blev inge bra. men sen så åt vi och hade kul :) sen tog dom ju valsen den var fin mitt batteeri tog slut så jag han ta ett kort men dt får duga jätte fina par.

nu ska jag cykla till hemse för att min mamma och hele dras familj ska gå och plocka jordgubbar då ska jag med. jag måste cykla nu om jag ska va i tid men jag älskar er i bloggen som tittar här. jag sticker men skriver lite snare lit mer om detta sen.

gjorde ni något kul i går,?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0