För vi har tagit studenten, ja min släkning ja :)


Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )

Idag så ska vi till garda typ och klippa gräset sen ska vi klippa lammen så jag ska hålla i alla lammungar. livet blir bara jobbigare. :) men sen efter det vet jag inte vad vi ska göra kanske lite myspyssss. ( GILLA ) nu så står pappa och fixar med min garderob i alva ja rone är helt okj men alva bor man skit bra. ♥ jag som inte ville lämna rone fick göra det ändå men inte så lätt att hyra hus som kostar as mycket i månaden.


Igår så var jag på ett litet kalas Ewa's barn barn, jag var inte där länge för jag görde några vagnar och då fråga jag om jag fick gå och kolla, det fick jag sen sa hon att jag skulle se på klänning till skolavslutningen och jag var ochj titta på vagnarna på studenten och då såg jag min syster beatrice och då gick jag med hnn och hennes bästis och sen så mot kvällen gick vi och ått för pappa och dom kom lite senar då åt vi på alis. och sen åkte dom oich fikade och jag stanade i stan. sen var det en gubb som cyklade och han cyklade runt en taxi så det fick tvärnita och allt sen blev han så sur så taxiföraren bleev så sur att han gick ur bilden och typ slog killen och sen så körde han framför en student vagn och då så trode jag dom skulle krocka men näe vi åkte de n vägen så såg vi han som cyklade i handbojjor jag ba shiiiiiittt :O

puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0