Jag ska till nisseviken


Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )

Ja, entligen skriver jag ja för vi har haft mycket med flytten och internet har vi inte om 7 dagar typ. nu använder jag mobilt breband och den  går väldigt segt men jag klarar mig, jag åkte i dag för första gången med den nya bussen som jag ska åka varje morgon. det gick vell bra, sen ska jag i  morgon cykla till nisseviken med klassen så jag kanske bloggar på mobilen men det kan jag ej tro men. Men snart ska jag fixa musik på min mobil och ladda, sen packa badkläder och lite mer blandat, jag har ju mycket att skriva om som att på fredag ska jag kanske på kneibbyn men frida lorin vi ska nog ta med ett par kompisar men jag vet int om jag kan på fredag men får hoppas. som ewa sa blev det typ ett nej men jaja skit i henne :P



Ja men i morgon blir det bara att cykla jag ska ha med lite saker som jag nu ska gå och packa, ja men hoppas ni får det bar och jag är glad att jag hann skriva i kväll :)

Puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0