Måndag och två dagar kvar. ♥


Foto: Fanny Jakobsson ( jag )
Kamera: Canon EOS 1000 D

Idag så har jag varit i skolan och inte gjort så mycket nu är det bara två dagar kvar till skolan är slut och det är dags för sommarlov. jag är nu hemma hos Moa vi gör inte mycket vi har just dansat på wii och jag har redan hittat min favorit låt. Ikväll ska jag fixa med mitt rum och inte göra mycker hjälpa till med flytten och allt det jobbiga. På bilden så har vi Moas nya hund som heter Skrollan. och det är moas kamera också. Jag har inte lust att gå till skolan
men jag måste som sakt i morse mådde jag jätte dåligt men i skolan mådde jag bättre.

Imorgon så är det tisdag inget så mycket planerat och inte i helgen heller så det blir till stan och shoppa tror jag jag har typ inga kläder kvar. Så det är, jag ska nu visa moa vilken klännig jag ska ha på skolavslutningen så hej då.

puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0