Nisseviken med klassen ♥


Kamera: Optio E90
Foto: Fanny Jakobsson ( Jag )

I mmorse försåv jag mig inte men jag hade lite bråttom så jag han inte skriva emn jag skriver nu som sakt, I dag var ju vi i Nisseviken och det var inte ett dugg jobbigt sån det gick bra sen badade vi skom var as skönt. Jag var mycket i sanden och så har inga bilder batteriet var slut sen jnu när vi kom till skolan så var det youghurt på hela min kamera så jag fick ta och torka av den.


När jag kommer hem så har jag Emlie Levander med mig och det ska bli kul. Jag ska också skriva inlägg och fixa en bild. så jag ska nu gå tbx till lektionen och så men jag skriver när jag kommer hem :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0