trött eller vadå?

Foto: Fanny Jakobsson
Idag så har jag varit i skolan inte gått så bra men hoppas ni har haft det bra,? sen i morgon sak jag titta på huset och bilder kommer vell på bloggen. jag är den som väljer mitt rum först av barnen, sen ska jag fantisera lite i rummet och lite så. sen är det inge mer saker som händer.
i kväll blir det bara big brother på tv sen sova, nej mn jag börjar redan bli trött men får holla mig vaken. sen den där människan som jag inte gillar när den  håller på såhär den ljuger om allt, hon/han säger inte vem men den ljuger och försöker vara så cool men not är den inte det. men vi ses i morgon.
vad ska ni göra i morgon,?

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja super söt min bästa syster! <3

2011-05-16 @ 13:51:58
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0