dagen som alldrig tar slut.


Foto: Fanny jakobsson (jag)
Kamera: Mobilen

dagen har varit okej men ändå den sämsta tror jag men det vet jagt inte, jag blir sviken älskar och allt händer i mitt liv jag vet en människa som hatar mig, jag är så trötta på som jag inte klarar av dom tror dom är kaxiga när dom skriver idiot men vad fan ssen tror domk att jag är avansjuk på dom uschhh.snart ska jag sova tills i morgon.

Imorgon ska jag på midising sen ska jag hem efter det ska jag på kalas min systers barn och min bror. båda dom fyller år i morgon så jag säger grattis till dom i förskott. opch i dag fyller två iu våran skola år en 12 den andra vet jag inte men hon går i 6:an men i dag va jag och moa vi tog lite kort som jag blev nöjd med.hej då vi syns i morgon.


Vad har ni gjort i dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0