20 Maj


Foto: Fanny Jakobsson (jag)
Kamera: Skolans

imorse så ha  jag inte srkiva för jag var lite trött för jag sov lite sent å går för jag var och firade min bror och min systers barn. snart ska vi börja städa så att jag får vell hitta på något jag inte hitta på något men jag slöser min tid här men det är jag glad för. snart är det mat.

sen efter skolan ska moa hem till mig vet inte vad jag ska göra men jag mååste blogga då. jag ska börja plocka i hop nu så vi ses sen jag vil bara säga att jag kommer hem med moa och då skriver jag ett inlägg om en sak. Men vi ses!

Vad gör ni i skolan?

Kommentarer
Postat av: 't/

varför har du inte bloggatpå aslänge :(?

2011-06-05 @ 12:10:50
URL: http://tullines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0