EN SAK SOM ALLDRIG BLIR AV!

Bilden är tagen från google.
Idag så har jag varit i skolan och inte gjort något spec i dag utan mest va med moa och hon har fått sin nya data och nu har hon skype :) sen nu sitter jag och pratar med mamma och bea, vi pratar när vi ska träffas och så. i morgon blir det inte så mycket som händer utan mer en fri dag.
Min dag börjar ta slut sova när BIG BROTHER  har slutat. sen i morgon sak jag nog stanna hemma kom jag på men det säger jag i morgon på ett inlägg det blir nog bara om jag stannar hemma annnars hinner jag inte. men just nu ska jag gå och dricka blev veldigt törstig sen sak jag frotsätta med mitt liv. :)
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0