jag väntar.


tagen bild förra vecka.

dålig uppdatering, jag vet. men jag vill ha blogg på mobilen men jag har ju ingen iphone för man kan ju inte ladda ner det till android that sucks.. så jag väntar. en sak kanske ni vill veta är att jag har fått en ny mobil eler vi har beställt den men den är på väg, det är en samsung galaxy ace. i morgon ska vi på innebandy, för vi ska se våran klass spela. jag sover över med moa också skit kul!

just nu så ser jag och moa '' lyckan i L.A '' i repris. jag har inget mer att skriva jag ska vell ta och måa om mina naglar svart i gen, och moas, kul :)
vi ses i kväll och då kommer det en bild på mina naglar, hoppas jag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0