bloggstart.


bild sen i går.

nu startar det. nu ska jag börja blogg för anledningen till att jag sluta blogga var för jag hade ingen kamera och hade inte tid med den. som sakt nu är jag med moa och ska snart hem och kanske till angelica och sen typ hem och äta taco! det ärr skola i morgon och det har jag inte alls lust med...

när jag kommer hem så måste jag duscha och sen fixa mitt rum... MÅSTE moblera om det jag hatar så som det ser ut nu, man får passa på när föräldrarna är borta! men nu måste jag gå min väg en stund.. so see you later!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fin du blivigt i håret! Men shit va lik bea du var på den bilden.. ;)

2012-02-19 @ 21:17:02
URL: http://kriistiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0