sportlov jao.



jaha nu är man hemma hos moa och hon är i duschen och idag har vi varit på krullis och sett på våran klass när dom spelade men dom förlora stort och vann sista matchen stort! jag ska sova här hos moa i natt sen ska vi till krullis i morgon i gen, vi ska se femorna i våran skola och hoppas att dom vinner några matcher iaf.

btw i veckan kommer jag antagligen vara aktiv här i bloggen kanska ofta. vi haar ju sportlov så att jag ska ju inte göra så mycket eller kanske åka till mamam och sova där några nätter för saknar henne, fast då kommer jag inte blogga.. men men ni får ha det så bra för nu ska jag dra!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Superfin header och bild! :D Annars?

Kram/Cornelia :D



Roligt att du börjat blogga igen! :D

2012-03-14 @ 18:31:28
URL: http://corneliaeverytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0