gina tricot.


detta beställde jag i torsdag eller fredag så det kommer nog snart.

i kväll hade jag inte tänkt mig att göra något speciellt för jag vet inte vad jag ska göra så.....
det är ju så att snart går jag ut sexan så då börjar jag i sjuan ochdå börjar vi skolan klockan kl 9 så då kan jag ju börja blogga lite mer kanske :* jag har ingen kamera så det kommer komma lite dåliga bilder och så men ächh, det går ändå! i går fick jag lite anda kläder från min styvmamma och det var två klänningar och två tröjor och jag tyckte dom var jätte fina.

nu går vi till nästa sak, jag har nog bestämt mig för vad jag ska ha på skolavslutningen. vad ska ni ha för kläder? men nu ska jag ta och umgås lite med dom här i huset ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0