sova.


har tagit bilder i dag.

tjaa, jag ska typ snart sova men tänkte berätta om min dag först.
i skolan så hade vi en vikarie ( så jäkla skönt ) slippa våran riktiga. men han var skit rolig.
sen så gjorde vi inget mer än en vanlig skoldag sen åkte jag till moa, sen var det raka vägen hem och börja arbeta. det var typ min fina dag :)

i morgon ska jag ha kvartsamtal det suger men jag tror inet jag har gjort något dumt? men det får vi se då, sen på torsdag så ska jonna sova här, för jag har lovat henne jätttttte länge men nu blev det äntligen klart när och vart vi skulle sova så det är skönt. sen på lördag åker jag och moa till stan kanske men vi får se. men nu ska jag faktiskt sova så byeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0