lediga nurå.



tjaaa, i dag har det hänt mycket kan jag lova. men orkar inte skriva för då kommer alla bah '' carface '' hahah.
men i dag var denna vecka slut med skoldagar, vi är lediga i morgon och på fredag inet så ofta man är med då sover jonna här och vi ska gå på alla sexans sista disco ( det är drygt men... ) men jag ska snart se film med linn och jonathan eller får se hur det blir.

ja juste på lördag åker jag och moa till stan och på söndag firar vi båda min bröders födelsedag i efterskott. och i dag har jag fått världens cooooolaste hedset. kommer kanske upp på bloggen kanske...  men i morgon kanske jag inte bloggar så mycket för jag ska nog umgås lite med jonna men vi får se då
vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0