Farsdag.

Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | Canon EOS 1100D
 
Nu har vi äntligen kommit till farsdag och det betyder att jag får träffa några av mina syskon och att då är det bara en vecka kvar till pappa ska ha sin fest. Och idag så kommer några av mina syskon och ska fira pappa lite så det blir mysigt. Vi ska äta tårta också, det kommer blir jätte gott. Jag gav han en present förut och det är den här muggen som det står lite allt möjligt på.

Jag ska ut och ta lite naturbilder innan alla folk kommer och umgås men min kanin. Sen mot kvällen blir det att plugga, plugga och plugga för jag ligger lite efter för jag inte tog hem läxan den dagen man skulle det. Men ska ner och hjälpa pappa med tårtan sen vänta på gästerna. Hur ska ni fira farsdag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0