Måndag.

Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | Canon EOS 1100D

Måndagar dom brukar ju vara hur tröga som helst men idag var dagen helt okej. Vi kom till skolan och vi började med samling och sen efter det hade vi idrott sen hade vi grupper typ hemkunskap, syslöjd och träslöjd och jag har träslöjd och brandlarmet gick i gång men det var bara en kille i min klass som råkade göra något på hemkunskapen.
 
Hela kvällen har jag pratat med en kille som heter Andreas och vi prata ganska länge. Sen har Moa varit här, helt sjukt vad kul vi kan ha när vi inte har varit på länge. Jag hade tänkt att göra mig klart för att sova och hoppas på en god sömn! 

Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Fin bild! :)

Svar: tack! Fin blogg du har :)

2012-11-19 @ 05:53:26
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0