shine bright like a diamont.

Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | Canon EOS 1100D
 
idag så gick jag upp jätte tidigt för att jag skulle ut och ta kort på frost men då var det inge frost. Jag ska göra mig färdig och sen ska jag cykla till mina småsyskon i denna kyla och sen så ska jag gå med dom till skolan. idag kommer jag ta med kameran till skolan för jag kanske ska hem till Anna.

Blogg.se har ju kommit til android för ett litet tag sen och jag tänkte att jag skulle blogga därifrån men just nu har min surf ut så jag kan inte blogga i skolan om jag inte går in på bibloteket, men jag försöker blogga så fort jag kan. Nu ska jag fixa mig innan jag ska till skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0