Skolan är snart här! ♥

Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | Canon EOS 1100D
 
Äntligen Fredag! Det är skönt att det är fredag fast jag har sommarlov men jag börjar på Måndag igen. Jag längtar så mycket men efter några dagara har jag tröntat men jag ska försöka och hålla mig uppe och försök få så bra betyg som jag kan! Men denna termin kommer bli så bra!
 
Idag så ska jag fixa lite saker som städa mitt rum, fixa bilder och beställa bilder, åka till mamma och prata med henne för vi ska ill kneipbyn i morgon, sen har jag en massa att fixa här hemma. Nu ska jag gå och ducsha och sedan ska bea ta lite kort på mig!  ♥
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

jag ska verkligen oxå satsa på skolan dehär året!:)
kram

Svar: vad mina betyg blev förra året så ska jag verkligen satsa i år!

2013-08-17 @ 19:31:46
URL: http://emelieroberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0