Glad påsk!

Foto/Redigering - Fanny Jakobsson | Canon EOS 1100D
Andra bilden är tagen från google.
 
Glad påsk allihopa! Om jag ska vara ärlig så vet jag ingeting om påsk, okej jag vet varför vi firar men jag vet inte vilka dagar som är vilka eller så. Men idag känner jag för att fira påsk. Jag hade sjukt tråkigt i början av dagen men sedan så gick jag till min syster och hade sjukt kul. 
 
När jag kom hem så lagade jag och pappa en underbr god mat. Grillat kött, potatis och morötter i ugn och en god bearnaisesås. Och nu sitter jag utanför våran dörr i solnedgången och skriver i min blogg och ser på film. Ikväll ska jag mysa och se på film och äta lösgodis som jag inte har gjort på länge. 
 
Hoppas ni har och kommer ha underbara dagar nu i påsk. Glad påsk! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0